روش های کمک به خیریه و اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی
واحد IT
1400/07/03
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
روش های کمک به خیریه و اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی

روش های کمک به خیریه و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی به خیریه چگونه است؟

کمک به همنوع  یکی از پسندیده ترین کارها در محضر خداوند است و علاوه بر آن باعث می شود انرژی های مثبت  آن نیز در زندگی فردی و اجتماعی ما  به نحو خارق العاده ای سرازیر شود. کمک حتی به مقدار کم بسیار ارزشمند است و زمینه ساز حل بسیاری از مشکلات هم نوعان ناتوان و محتاج در کشور خواهد بود. در این مقاله سعی داریم به بیان برخی از روش های کمک رسانی و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی به خیریه بپردازیم تا  بدین صورت بخشی از مشکلات عدیده ای که خیریه ها جهت کمک به مددجویان، با آن مواجه هستند را بهبود داده و برطرف نماییم.

کمک های نقدی

روش های کمک رسانی و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی به خیریه از راه های مختلفی امکان پذیر است. کمک های نقدی شما عزیزان در هر مقداری می تواند جهت حل مشکلات مددجویان ناتوان تا حد بسیار زیادی تاثیرگذار باشد. کمک های نقدی به سه صورت امکان پذیر می باشد:
در سایت خیریه به صورت آنلاین با استفاده از درگاه الکترونیکی می توانید از مبلغ هزار تومان تا میزان مورد نظر خود اهدا نمایید.
شماره حسابهای خیریه در سایت درج شده است و شما می توانید با انتخاب یکی از شماره حسابهای مذکور کمک نقدی خود را واریز بفرمایید.
همچنین شما می توانید برای پرداخت فطریه و زکات خود از طریق سایت خیریه اقدام نمایید.

کمک های غیر نقدی

کمک های غیر نقدی به خیریه از طیف گسترده ای برخوردار می باشد و با توجه به مشکلات عمده مددجویان به برخی از کمک های مورد نیاز در این رابطه اشاره می کنیم:

اهدا دارو

نیازهای دارویی بخش مهم وعظیمی از نیازهای خیریه را تشکیل می دهد به خصوص که مددجویانی از جامعه معلولین می باشند و نیاز مبرمی به دارو دارند. شما می توانید با مراجعه به سایت خیریه از اقلام دارویی مورد نیاز هر بخش اطلاع کسب نموده و نسبت به تهیه و اهدای آن اقدام فرمایید.

اهدا اقلام غذایی و بهداشتی

تهیه اقلام غذایی و همچنین اقلام بهداشتی جهت کمک به مددجویان خیریه بسیار رهگشا می باشد. شما عزیزان می توانید با اهدا این اقلام در همدلی و تامین نیاز غذایی و بهداشتی مددجویان ناتوان شریک شوید. لیست اقلام مورد نظر به صورت پی دی اف در سایت خیریه شرح داده شده است.

قلک

یکی از آسان ترین راه های کمک به خیریه، داشتن قلک خیریه  در خانه و یا محل کار می باشد. هر خیریه ای دارای قلک مخصوص می باشد که وجوه جمع شده از این قلک ها در تامین نیازهای غذایی، دارویی و ...بسیار موثر می باشد. شما عزیزان می توانید جهت درخواست قلک به سایت خیریه مراجعه نمایید.

مشارکت در کمک با خرید محصول

در سایت خیریه  بخشی با عنوان خرید محصولات وجود دارد که دست سازه های مددجویان را که قسمتی از توانمندی های این عزیزان را نشان می دهد.  همچنین محصولات دیگری نظیر انواع کتاب، تابلو، کارت پستال و ... وجود دارد که جهت فروش در سایت ارائه شده اند. درآمد حاصل از فروش این محصولات تماما جهت تهیه اقلام مورد نیاز مددجویان صرف می گردد.

مسئولیت های اجتماعی و داوطلبانه

 افراد معلول نیازمند بسیاری از خدمات توانبخشی و آموزش هستند. کمک های داوطلبانه به عنوان بخش بزرگی از کمک های شما عزیزان محسوب می شود که می توانید با توجه به علاقه و توانمندی هایی که دارید خیریه را در کمک و خدمات رسانی هر چه بیشتر به افراد معلول بی سرپرست یاری نمایید.

خدمات استند تبریک و تسلیت

خدمات استند تبریک و تسلیت بخشی از قسمت های خیریه می باشد که برای عزیزانی که قصد دارند بخشی از  هزینه مخارج مراسم خود را اعم از مراسم عروسی ، عزاداری، حج و سفر های زیارتی را صرف امور خیریه نمایند، تدارک دیده شده است. این استندها حامل پیام تبریک و یا تسلیت می باشند که آن را تقدیم صاحب مراسم می نمایند.

حامی و سرپرستی

شما عزیزان نوع دوست می توانید با قبول سرپرستی بچه های بی سرپرست و معلول به عنوان حامی، قدم بزرگی در تامین نیاز های معنوی و همچنین مادی این مددجویان بردارید. شما می توانید به طرح سرپرستی سایت مراجعه نموده و پس از تکمیل فرم، به عنوان حامی و تامین کننده نیاز های مددجوی موردنظر، کمک انسان دوستانه خود را تقدیم نمایید.

روش های کمک رسانی و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی به خیریه توسط نیکوکاران

سعی کردیم در این مقاله روش های کمک رسانی و اهدا کمک های نقدی و غیر نقدی به خیریه را شرح بدهیم. شما عزیزان می توانید با توجه به شرایط خود نسبت به کمک و اهدا، اقدام نموده و خیریه را در مسیر نگهداری و خدمت رسانی به افراد معلول بی سرپرست همراهی نمایید. امید است که با گسترش همدلی و کمک به عزیزان نیازمند، جامعه ای پویا و شاد برای همگان بسازیم.


کمک به خیریه   راه های کمک به خیریه   کمک رسانی به خیریه   اهدا کمک نقدی و غیر نقدی   کمک نقدی   کمک غیر نقدی   اهدا دارو   اهدا بسته های غذایی   درخواست قلک  
دیدگاه شما