دریافت نذورات عید قربان
واحد IT
1401/03/26
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
دریافت نذورات عید قربان

دریافت نذورات عید قربان

هر ساله در روز عید قربان موسسات خیریه آماده جمع‌آوری و دریافت نذورات عید قربان شامل : گوسفند زنده قربانی یا گوشت قربانی هستند. روز دهم ماه ذی‌حجه به نام عید قربان شناخته می‌شود که نزد مسلمانان بسیار گرامی است. این روز را به یاد پیامبر خدا حضرت ابراهیم و فرزندش حضرت اسماعیل جشن می‌گیرند.
پس از پایان مراسم حج به مناسبت عید قربان، گوسفند، گاو یا شتر قربانی می‌کنند و گوشت آن را بین نیازمندان و همسایگان تقسیم می‌کنند. در حال حاضر بسیاری از مسلمانان در این روز گوسفندی را قربانی می‌کنند و گوشت قربانی را بین افراد مستمند و خیریه‌ها تقسیم می‌کنند.
یکی از مراکز خیریه‌ای که به صورت شبانه روزی  از افراد معلول بی سرپرست نگهداری می کند، خیریه بچه‌های آسمان است. این مرکز که یک سازمان غیردولتی است، به واسطه کمک‌های مردمی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. از این رو، در ایام عید سعید قربان آماده دریافت نذورات قربانی خیرین عزیز شامل: گوسفند زنده، گوشت قربانی،دریافت گوسفند زنده، دریافت گوشت قربانی
میباشد.
 

کمک به خیریه بچه‌های آسمان در عید قربان

با توجه به اینکه کلیه هزینه‌های نگهداری،درمان و توانبخشی افراد تحت پوشش خیریه از طریق کمک‌های مردمی تامین می‌ گردد، این مرکز آمادگی خود را جهت دریافت نذورات عید قربان اعلام کرده است. اهدا گوشت قربانی به این موسسه خیریه، عمل خداپسندانه‌ای است که باعث تامین نیازهای غذایی مددجویان می‌شود.
موسسه خیریه بچه‌های آسمان برای ادامه فعالیت و ارائه خدمات به افراد تحت پوشش خود، به کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیرین در روز عید قربان نیاز دارد. این کمک‌های هرچند کوچک می‌تواند سهم بسزایی در تامین نیازهای اولیه افراد تحت پوشش خیریه داشته باشد و ثواب این کار نصیب خیرین می‌شود.
مددجویانی که در این موسسه خیریه نگهداری می‌شوند، شامل افراد بی‌سرپرست، بدسرپرست و بیماران اعصاب و روان هستند. بنابراین برای تهیه نیازهای دارویی و اقلام غذایی افراد تحت پوشش، علاوه بر دریافت گوشت قربانی، پرداخت اینترنتی نذورات عید قربان نیز کارآمد است.
از آنجا که انسان‌ به عنوان یک موجود اجتماعی در جهان شناخته می‌شود، به زیستن با مردم نیاز فراوانی دارد. بنابراین لازم است هر فرد از توانایی‌های خود در جهت کمک به افراد کم‌بضاعت و ناتوان استفاده کند و با این کار علاوه ‌بر سهیم شدن در ثواب آن، احساس رضایت درونی از خویش را به وجود آورد.

روش‌های دریافت نذورات عید قربان
روش‌های دریافت نذورات عید قربان

روش‌های کمک به خیریه بچه‌های آسمان در روز عید قربان

دریافت نذورات عید قربان در موسسه خیریه بچه‌های آسمان از روش‌های متفاوتی انجام می‌گیرد. اهمیتی ندارد که هر شخص چه مقدار هزینه برای کمک می‌پردازد، بلکه برداشتن همین قدم‌های کوچک موجب انجام کارهای بزرگ و ارزشمند می‌شود. در ادامه با ما باشید تا به روش‌های دریافت نذورات عید قربان بپردازیم.

نذورات غیر نقدی عید قربان

در روز عید قربان خیریه بچه‌های آسمان چشم امید به خیرین دارد تا از طریق کمک‌های نقدی و غیر نقدی به یاری آن‌ها بشتابند. نذورات غیر نقدی عید قربان شامل اهدا گوشت گوسفندی به خیریه است. به این ترتیب خیریه‌ها با سهیم کردن خیرین در این ثواب بزرگ، می‌توانند نسبت به دریافت گوسفند زنده قربانی از آن‌ها اقدام کنند و بخش بزرگی از نیازهای غذایی مددجویان را تامین نمایند.

نذورات نقدی عید قربان

علاوه بر اهدا گوشت قربانی در روز عید قربان، روش‌‌های نقدی دیگری برای دریافت نذورات عید قربان وجود دارد. خیرین می‌توانند از طریق درگاه پرداخت نذورات عید قربان میزان هزینه مورد نظر خود را واریز نمایند و سهم بزرگی در این کار انسان‌دوستانه داشته باشند.
به این ترتیب روش‌های متفاوتی برای کمک به خیریه بچه‌های آسمان وجود دارد. این موسسه خیریه امکان کمک از طریق شیوه‌های متفاوت را برای خیرین فراهم کرده است تا بتوانند در این کار خیر سهیم شوند و از ثواب آن بهره‌مند گردند.

کلام آخر

موسسه خیریه بچه های آسمان آماده دریافت نذورات عید قربان شامل دریافت گوسفند زنده قربانی ، دریافت گوشت قربانی از خیرین خود می باشد.
همینطور تمام عواید حاصل از اهدا گوشت گوسفند قربانی یا اهدا گوسفند زنده قربانی به این خیریه صرف مددجویان معلول ذهنی حرکتی که حدود 400 نفر در سنین مختلف کودک تا بزرگسال (3 آسایشگاه) خواهد شد.
خیرین محترم می‌توانند از طرق مختلفی به این موسسه کمک کنند. این روش‌ها شامل نذورات نقدی عید قربان و نذورات غیر نقدی است. نذورات نقدی عید قربان از طریق درگاه پرداخت این موسسه قابل واریز هستند.

----------------------------------

- پرداخت کمک نقدی به خیریه
- شماره تماس با واحد مشارکت های مردمی : 02143613

----------------------------------

شبکه های اجتماعی ما:

- اینستاگرام
- آپارات

---------------------------------

کلیدواژه های مرتبط:

- اهدا نذورات نقدی و غیرنقدی
- پرداخت وجوهات عید قربان
- دریافت نذورات عید قربان
- اهدا گوشت نذری
- اهدا گوشت قربانی
- اهدا گوشت عید قربان
- اهدا گوشت قربانی به خیریه
- اهدا گوشت به خیریه
- عید قربان خیریه
- دریافت گوشت نذری
- دریافت گوشت قربانی
- دریافت گوسفند قربانی
- دریافت گوسفند زنده قربانی

 

 

 


عید قربان   نذورات   دریافت نذورات   نذورات عید قربان   دریافت نذورات عید قربان   کمک به خیریه   اهدا نذورات   خیریه بچه های آسمان  
دیدگاه شما