تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ویژه‌ی کودکان معلول
واحد IT
1401/09/18
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ویژه‌ی کودکان معلول

تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی کودکان معلولان

طرح جدید نیکوکاری ​اسنپ‌کلاب با عنوان «تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی» آغاز شد. این طرح که با همکاری «خیریه‌ی بچه‌های آسمان» و با همراهی پرمهر شما انجام می‌​شود، یازدهمین طرح از طرح​‌های نیکوکاری باشگاه مشتریان اسنپ در راستای مسئولیت اجتماعی است. هدف از اجرای این طرح تجهیز وسایل مورد نیاز مرکز توانبخشی و پزشکی خیریه‌ی بچه‌های آسمان است. در این خیریه‌ کودکان دارای معلولیتی که از داشتن خانواده محروم هستند، نگهداری می‌شوند.

مرکز توانبخشی و پزشکی خیریه‌ی بچه‌های آسمان

موسسه خیریه‌ی بچه‌های آسمان یک آسایشگاه نگهداری و توانبخشی کودکان دارای معلولیت جسمی، ذهنی و اعصاب و روان است. بیشتر بچه‌هایی که در این مرکز نگهداری می‌شوند، به دلایل مختلف از داشتن خانواده محروم هستند. این خیریه از سال ۱۳۷۸ و با شماره‌ی ثبت ۱۵۲۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و از کودکان زیر ۱۴ سال و پسران بالای ۱۴ سال معلول ذهنی و جسمی نگهداری می‌کند.

در این طرح نیکوکاری قصد داریم با مشارکت شما گام کوچکی برای بهبود کیفیت زندگی و سلامتی کودکان دارای معلولیت این خیریه برداریم. در این طرح هزینه‌‌های تجهیز وسایل مرکز توانبخشی و پزشکی خیریه تامین خواهد شد.

افراد دارای معلولیت جسمی با توجه به وضعیت جسمی که از بدو تولد دارند، در مواردی با اسپاسم و گرفتگی عضلانی مواجه هستند و برای تسهیل راه رفتن این مددجویان و فعالیت بدنی راحت‌تر به توانبخشی با استفاده از تجهیزات نیاز دارند. هدف از کاردرمانی و اقدامات توانبخشی در این بیماران جلوگیری از پیشرفت بیماری و بازگرداندن توانایی از دست رفته آن‌هاست که تا حد امکان بیمار را برای ورود به زندگی اجتماعی آماده کند.

نحوه‌​ی مشارکت در طرح نیکوکاری اسنپ

شما می‌توانید بدون پرداخت مبلغی و تنها با امتیازهای اسنپ​‌کلاب خود در این کار نیک سهیم باشید. اسنپ به ازای هر ۲۰۰۰ امتیاز شما، مبلغ ۴۰۰۰ تومان به تجهیز و را‌ه‌‌​اندازی مرکز توانبخشی و پزشکی خیریه‌ی بچه‌های آسمان کمک می​‌کند. همچنین می‌توانید در طرح​‌های دیگر نیکوکاری اسنپ‌​کلاب برای حمایت از زنان آسیب​‌دیده از خشونت، حمایت از کودکان بی‌سرپناه و راه‌اندازی مرکز مشاوره‌‌ی شبانه‌روزی ویژه‌ی افراد دارای اتیسم نیز مشارکت کنید.


معلولیت   تامین تجهیزات توانبخشی   تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی   کودکان معلول   تامین تجهیزات توانبخشی و پزشکی ویژه‌ی کودکان معلول   خیریه   کمک به خیریه   خیریه بچه های آسمان  
دیدگاه شما