تهیه دارو قصه ی هرروز بچه های آسمان
واحد IT
1400/05/06
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
تهیه دارو قصه ی هرروز بچه های آسمان

تهیه دارو به خیریه

هر کدوم از ما ممکنه روز های سخت و تلخ بیماری نزدیک ترین آدم های زندگی مون رو تجربه کرده باشیم روزهایی که تنها دغدغمون به هر شیوه ای که شده، میشه تهیه دارو و پیداکردن راه نجات و دور کردن رنج و بیماری ازشون. این روز ها هم که همه مون با کرونا و سختی هاش دست و پنجه نرم می کنیم، می دونیم که هزینه های درمان و دارو با توجه به شرایط کنونی کشورمون چقدر طاقت فرسا و سخت شده.
حالا تصور کنید موسسه خیریه بچه های آسمان سالهاست که دغدغه ی تهیه ی داروهای معلولین بی سرپرست رو داره و تموم تلاشش رو میکنه که این دغدغه تبدیل به نگرانی نشه. وجود شما همراهان همیشگی باعث دلگرمی آنهاست‌‌ چرا که دارو قصه ی هرروز بچه های آسمان است. شما همراهان عزیز میتونید از روش های زیر، در تهیه ی داروی معلولین بی سرپرست سهیم باشید.


 

اهدا دارو به خیریه

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد، تهیه دارو و قرص در موسسه خیریه بچه‌های آسمان از الزامات این موسسه است مخصوصاً داروها و قرص هاییکه برای معلولین باید خریداری شود گاها کمیاب و گران قیمت هستند، لذا هزینه‌ها و کمک‌هایی که به این موسسه می‌شود معمولاً صرف درمان و تهیه داروی معلولین می‌شود.
شما نیکوکار گرامی میتوانید برای تهیه دارو که یکی از دغدغه های اصلی موسسه خیریه بچه های آسمان برای تامین سلامت معلولین جسمی و حرکتی است، به این موسسه کمک کنید. این کمک های خیرخواهانه شما سبب سلامت مددجویان زیادی می شود، زیرا این موسسه از تعداد زیادی افراد معلول ذهنی - حرکتی در 3 آسایشگاه از کودک تا بزرگسال را نگهداری و سرپرستی می کند.
تأمین داروی مورد نیاز معلولین از ابتدا شروع به کار موسسه خیریه بچه های آسمان یکی از دغدغه های اصلی بوده و حالا که چند سالی است از شیوع و همه گیری ویروس کرونا میگذرد ، مشکلات بیشتری را بر تهیه دارو معلولین افزوده و همین امر بر سلامت بسیاری از مددجویان این موسسه از کودک تا بزرگ تاثیر گذاشته است.
موسسه خیریه بچه های آسمان به یاری شما نیکوکاران محترم در تهیه دارو نیازمند است چرا که موسسه بچه های آسمان بر پایه کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی فعالیت میکند، از جمله دارو که یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقلام محسوب می‌شود. افرادی که همیشه در این نوع کمک‌ها مشارکت و دست به خیر دارند، می‌توانند با سایت ما در ارتباط باشند و در صورتی که تمایل دارند در این مورد با ما همکاری کنند میتوانند درخواست خود را با شماره 43613-021 با ما در میان بگذارند.
نیکوکاران گرامی شما می‌توانید با کمک‌های خیرخواهانه نقدی و غیر نقدی خود جان یک انسان را نجات داده و در تأمین سلامت آن ها شریک باشید.

 


تهیه دارو   تهیه قرص   تهیه دارو برای خیریه   تهیه دارو به خیریه   اهدا دارو به خیریه   کمک به خیریه   اهدا دارو به نیازمند   کمک هزینه تهیه دارو  
دیدگاه شما