راه های اهدا نذورات به خیریه در شب های قدر
واحد IT
1400/02/14
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
راه های اهدا نذورات به خیریه در شب های قدر

نگاهی به شب های قدر و احیا

شب قدر که هم چنین به شب احیا معروف است، زمان بزرگداشت قرآن است که در این شبها بر پیامبر مسلمانان یعنی حضرت محمد نازل شده است. مراسم شب قدر و احیا در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.و دراین شب آیات قران بر پیامبر همچون نوری نازل شده است و به همین دلیل دارای اعمال مخصوص به خود است. در بین شیعیان این شب قدر و احیا به گونه ای دیگر مورد ستایش قرار می گیرد به این دلیل که شب ضربت خوردن حضرت علی امام اول شیعیان است و می توان گفت این شب قدر و احیا از اهمیت بالایی برای شیعیان برخوردار است. در این شب ها نذر و نیاز زیاد است و چشم موسسه خیریه بچه های آسمان به کسانی است که این شب ها را پاسداری می کنند و می خواهند با انجام کار خیر، برای آخرت خود توشه ای همراه داشته باشند.

از اعمالی که مسلمانان در ایام لیله القدر به آن می پردازند برگزاری مجالس مخصوص شب های قدر که در شب های 19 - 21 - 23 ماه رمضان مصادف ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان علی (ع) است. در این شب های پر فضیلت انجام مراسمات آیینی و مذهبی رواج دارد و مردم به برگزاری دعا و مناجات در این شب های پر کرامت اقدام میکنند، همچنین بسیاری از کسانیکه حاجاتی دارند برای گره گشایی نذر میکنند و عده ای که به حاجات خود رسیده اند به اهدا و پخش نذورات خود در این روزها می پردازند.
این شب ها قطعا از بهترین شب های عمر هر انسانی است و بهترین فرصت است برای انجام کار خیراست، هستند کسانیکه نذورات خود را به موسسات خیریه اهدا می کنند تا در کار خیر هم سهیم باشند و در این شب های نورانی نزول قرآن از خداوند متعال طلب مغفرت و بخشش نمایند، پس در صورتی که تمایل به کمک دارید می توانید نذورات خود را به موسسه خیریه اهدا نمایید چرا که این کمک به خیریه به شما آرامش روحی می بخشد.

شب قدر و احیا در موسسه خیریه بچه های آسمان

این موسسه نام یک آسایشگاه نگهداری و توانبخشی کودکان معلول جسمی و ذهنی و بیماران اعصاب و روان است که اکثر بچه هایی که در این موسسه نگهداری می شوند، به دلایل مختلف از داشتن خانواده محروم هستند اما هریک با داشتن دنیایی متفاوت ازهم، زیر سقف مشترک به نام " بچه های آسمان" روز و شب را سپری می کنند. بچه های آسمان یک خانواده هزار نفره است که به صورت شبانه روزی از افراد تحت پوشش خود حمایت می کند و عمده هزینه های نگهداری ، توانبخشی، دارو و غیره... توسط کمک های مردمی انجام می شود.
موسسه بچه های آسمان در ایام ماه مبارک رمضان برای تامین این کودکان به کمک شما نیاز دارد، هر کدام از این کودکان دارای معلولیت خاصی هستند و آنها نیازمند حضور شما خیرین و نیکوکاران عزیز برای دادن فطریه و کمک به آنها هستند. شما نیکوکاران گرامی می توانید در این ماه پربرکت و شب های قدر، نذرافطار خود را به این عزیزان اهدا نمایید و در این کار خیر شریک باشید. از جمله راه های اهدا نذورات به خیریه در شب های قدر و احیا در ادامه به آن می پردازیم.

خدمات دریافت نذورات توسط خیریه

- دریافت هزینه توسط موسسه خیریه
- دریافت فطریه
- کمک خیرین به خیریه
- کمک به خیریه
- کفاره
- اهدا فطریه شب قدر
- کمک های نقدی شب احیا
- اهدا کمک به خیریه
- اهدا فطریه به خیریه
- دادن هزینه سفره افطار
- افطاری دادن
- کمک هزینه برای عید فطر
- اهدا کفاره به خیریه
- اهدا کمک به موسسه خیریه بچه های آسمان
- دادن فطریه به خیریه


اهدا نذورات   نذورات   کمک به خیریه   خیریه   شب قدر   شب احیا   دریافت نذورات   اهدا کمک و نذورات   اهدا کمک و نذورات به خیریه  
دیدگاه شما