مراسم تجلیل از کادر درمان و توانبخشی موسسه خیریه
واحد IT
1398/11/08
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
مراسم تجلیل از کادر درمان و توانبخشی موسسه خیریه

مراسم تجلیل از کادر درمان و توانبخشی موسسه خیریه بچه های آسمان

مراسم تجلیل از کادر درمان و توانبخشی موسسه خیریه

آب دریا را اگر نتوان کشید هم به قدر تشنگی باید چشید

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بچه های آسمان دکتر سلیمی شهردار منطقه 3 تهران از کادر درمان و توانبخشی این مرکز تجلیل کرد
شهردار منطقه 3 شهرداری تهران در مراسم تجلیل از کادر درمان توانبخشی موسسه خیریه بچه های آسمان گفت آب دریا را اگر نتوان کشید هم قدر تشنگی باید چشید.
وی در ادامه گفت این شهرداری به حد توان و امکانات خود در خدمت آسیب دیدگان و محرومین به ویژه تشکل های غیر دولتی خواهد بود.

دکتر سلیمی ادامه داد من خوشحال هستم که یک ایده، یک فکر بیست سال پیش شکل گرفته است و در این شرایط سخت اقتصادی توانسته به توانخواهان خود و به شهروندان آسیب دیده کمک نماید.
وی در ادامه ضمن برشمردن اهمیت ویژه تشکل های غیر دولتی بعنوان بازوان دولت ها خاطر نشان کرد: انشاالله خداوند توفیق دهد در خدمت همه شهروندان به ویژه این عزیزان باشیم و در حد توان کمک کنیم.حمایت از تشکل های مردم نهاد سر لوحه فعالیت این شهرداری می باشد و ما هم به آنها با همان انگیزه هایی که دارند در پیشبرد اهدافشان یاریشان خواهیم نمود.

خانم دکتر نوری مشاور شهردار در امور اجتماعی منطقه 3 گفت:
من به عنوان یک مادر اعتقاد دارم وقتی ما برای کودکانمان کاری می کنیم بی هیچ منتی خداوند در جای دیگر برای ما جبران می کند. حال این که شما بعنوان یک مادریار یا یک پدریار و در نهایت یک پرستار به این افراد ناتوان کمک می کنید یقین داشته باشید در جای دیگر خداوند برای شما خیر و برکت و سلامتی اهدا خواهد نمود.
دکتر شکیبی مدیرعامل موسسه خیریه بچه های آسمان نیز ضمن قدر دانی از زحمات کادر درمان مرکز از این اقدام شهرداری منطقه 3 قدردانی نمود و گفت: کار پسنیده شهردار منطقه، ما را در مسیرمان دلگرم نمود و خدا را شاکریم که مسئولین دلسوز در کنار فعالیت های این موسسه ما را حمایت می کنند.

در این مراسم از دومین بازنشسته خانواده بزرگ بچه های آسمان سرکار خانم عادلی به پاس زحمات چندین ساله و به رسم یاد بود هدایایی تقدیم گردید. در ادامه از تمامی کادر درمان و توانبخشی موسسه توسط شهردار منطقه و مسئولین موسسه قدردانی شد.


مراسم تجلیل از کادر درمان و توانبخشی موسسه خیریه   موسسه خیریه   کمک به خیریه   موسسه خیریه بچه های آسمان   مراسم تجلیل از کادر درمان و توانبخشی موسسه خیریه ب  
دیدگاه شما