یلدای مهربانی در موسسه خیریه بچه های آسمان
واحد IT
1398/09/30
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
یلدای مهربانی در موسسه خیریه بچه های آسمان

یلدای مهربانی در موسسه خیریه بچه های آسمان
به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه بچه های آسمان جشن یلدای مهربانی در سه مرکز توانبخشی و نگهداری این مرکز برگزار گردید.

جشن شب یلدای آسایشگاه کرج موسسه خیریه بچه های آسمان


یلدای مهربانی در مرکز نگهداری و توانبخشی بچه های آسمان کرج روز چهارشنبه 27 اذر ماه 1398 با حضور مسئولین و نیکوکاران برپا شد. در این برنامه مهندس زارع معاون اجتماعی شهرداری کرج و مهندس موسوی معاون اجتماعی فرمانداری کرج و جمعی از نیکوکاران حضور داشتند.
مهندس زارع معاون اجتماعی شهرداری کرج ضمن تقدیر از کارکنان و نیکوکاران در برپایی این مراسم گفت: حضور در بین بچه های آسمان برایم بسیار سرور انگیر و مسرت بخش است. این عزیزان نیاز به همدلی و مهربانی دارند و یلدای مهربانی بهانه ایست برای همدردی و همراهی با محرومان.

جشن شب یلدای آسایشگاه  کرج موسسه خیریه بچه های آسمان


مهندس موسوی معاون اجتماعی فرمانداری کرج نیز ضمن تقدیر از اقدام زیبا و شایسته نیکوکاران و موسسه خیره بچه های آسمان گفت:
اینکه بتوانیم یک روز خاطره انگیز را کنار این عزیزان باشم خدا را شاکرم. حضور در کنار توانخواهان بچه های آسمان علاوه بر اجر معنوی برای نیکوکاران می تواند در نشاط روحی این عزیزان موثر باشد.

 

جشن شب یلدای آسایشگاه  فشم موسسه خیریه بچه های آسمان


جشن یلدای مهربانی در مرگز نگهدای و توانبخشی پسران بالای چهارده سال فشم نیز شور حال دیگری داشت. این جشن در مورخ 28 آذر 1398 در خانه موسسه خیریه بچه های آسمان برپا شد.

جشن شب یلدای آسایشگاه  فشم موسسه خیریه بچه های آسمان


سفره یلدای مهربانی با کمک نیکوکاران و داوطلبان، گرمی حضورشان را دو چندان کرد. همه چیز مهیا بود برای جشنی دوست داشتنی کنار بهترین بندگان خدا.

جشن شب یلدای آسایشگاه  فشم موسسه خیریه بچه های آسمان


نیکوکاران با اهدای گل و شیرینی به عیادت بیماران و توانخواهان آمده بودند و همه مسرور از حضوری سبز شادمان این روز را جشن گرفتند.

 

جشن شب یلدای موسسه خیریه


جشن یلدای مهربانی در مرکز نگهداری و توانبخشی دختران زیر چهارده سال خیابان سرو نیز برپا شد. چشم های ذوق زده و لبخند کودکانه در فضایی شاد و مفرح.

 

جشن شب یلدای موسسه خیریه


همه و همه بودند تا روزی زیبا را به خاطره ای خوش به یادگار ثبت نمایند. خنده های آقا جواد، شادی های کودکانه شیده و بادکنک بازی های بهزاد ونوشین در جمع نیکوکاران و کارکنان شادی آفرین بود.

جشن شب یلدای آسایشگاه  جردن موسسه خیریه بچه های آسمان


در یلدای مهربانی مرکز خیابان سرو، گل بود و شیرینی، هدایای نیکوکاران. عکس هایی که به یادگار ماند و همه در شعف روزی خوش کنار کودکان آسمان.
یلدای مهربانی مبارک


خیریه   موسسه خیریه   یلدای98   شب یلدا   جشن شب یلدا   یلدای مهربانی   موسسه خیریه بچه های آسمان  
دیدگاه شما